Voimassa 10.2.2025 alkaen.
Nämä käyttöehdot koskevat sivuston kauppa.satuaasintalli.fi käyttöä ja tuotteiden ostamista sivustolta. Jos sinulla on kysyttävää näistä ehdoista, ota meihin yhteyttä käyttämällä yhteydenottolomaketta.
Verkkokaupassa esittämämme hinnat sisältävät kulloinkin Suomessa voimassa olevan tuotteille ja palveluille määrätyn arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
1.1. Palveluntarjoaja ja verkkokaupan ylläpitäjä
Yritys: SatuAasin talli
Y-tunnus: 2698535-4
Sijainti: Tevännön pikatie 191 ,12750 Pilpala
1.2. Palvelun käyttäjä
Näitä käyttöehtoja sekä sivuston muissa osioissa olevia muita huomautuksia ja ehtoja sovelletaan sivustoa käyttäviin asiakkaisiin.
Tekemällä tilauksen tältä sivustolta, vakuutat että:
· olet täysi-ikäinen ja laillisesti täysivaltainen tekemään sitovan sopimuksen
· tilauksen ja rekisteröitymisen yhteydessä antamissasi henkilötiedoissa ei ole puutteita tai virheitä
· et käytä väärää nimeä tai jonkun toisen henkilön tai tahon nimeä luvatta.
2 TILAAMINEN VERKKOKAUPASTA
2.1 Tilaaminen ja tilauksen hyväksyminen
Tuotteiden tilaaminen tapahtuu siirtämällä tuote ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilauksen yhteydessä pyydettyjä asiakastietoja käytetään vain tilauksen käsittelyyn sekä toimitukseen liittyen sekä tilauksen käsittelyssä ilmenneisiin mahdollisiin epäselvyyksiin liittyen. Lue lisää asiakastietojen käsittelystä tietosuojaselosteestamme.
Puhelimitse, sähköpostitse tai muutoin etämyynniksi katsotuissa myyntitapahtumissa nämä ehdot esitetään ennen tilauksen tekoa tai tilauksenteko hetkellä. Asiakkaan edellytetään ja oletetaan tutustuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kun teet tilauksen, hyväksyt samalla nämä käyttöehdot. On tärkeää, että luet ne ennen tilauksen tekemistä. Tehtyäsi tilauksen saat tilauksen vahvistusvaiheessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen, jossa on tietoa tilauksen sisällöstä ja hinnoista.
2.2 Aasin ostaminen
Kauttamme on mahdollista hankkia oma rakastettava aasi, mutta aasin ostaminen suoraan verkkokaupasta ei ole mahdollista. Aasin ostamiseen liittyen pyydämme aina olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme satu(at)satuaasintalli.fi. Lisätietoa aasin ostoon liittyen löydät myös verkkosivultamme www.satuaasintalli.fi/index.php/myytavat-aasit/
Aasin ostamiseen sekä toimittamiseen sovellamme erillisiä toimitus- ja maksuehtoja.
3 MAKSUEHDOT
Nämä maksuehdot koskevat kaikkia ostoksia, jotka tehdään verkkokaupassamme. Maksunvälittäjänä toimii VismaPay.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
3.1 Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
3.2 Maksuvahvistus
Maksun onnistumisen jälkeen saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää tilauksen tiedot ja maksuvahvistuksen.
Säilytä tilausvahvistus mahdollisia tulevia kysymyksiä tai ongelmatilanteita varten.
3.3 Maksun epäonnistuminen
Jos maksu epäonnistuu, tarkista korttisi tiedot ja/tai varmista, että tililläsi on riittävästi katetta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä kortin myöntäjään tai pankkiin.
3.4 Palautukset ja hyvitykset
Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai tehdä palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Hyvitykset käsitellään alkuperäiselle maksutavalle. Huomioithan, että hyvityksen näkymisessä tililläsi voi kestää 5-10 arkipäivää maksuvälittäjästä ja pankista riippuen.
3.5 Yhteystiedot
Jos sinulla on kysyttävää maksuehdoistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Sähköposti: satu(a)satuaasintalli.fi
Puhelin: 040 4123 725
Nämä maksuehdot astuvat voimaan 10.2.2025 ja pysyvät voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden muuttaa näitä maksuehtoja tarvittaessa.
4 TOIMITUSEHDOT
Verkkokaupasta tekemäsi tilaus toimitetaan sinulle kassalla valitsemallasi toimitustavalla. Joillekin tuotteille vain tietyt toimitustavat ovat mahdollisia. Myyjä pidättää oikeuden vaihtaa toimitustapaa siinä tapauksessa, mikäli se ei heikennä asiakkaan valitseman palvelun tasoa.
Yli 50 euron arvoisista tuoteostoksista ei peritä toimitusmaksua. Palveluiden ja ladattavien tuotteiden tilaamisesta ei peritä toimitusmaksua.
4.1. Toimitus postipakettina
Tilauksesi toimitetaan sinulle tilauksellesi antamaasi lähimpään Postin noutopisteeseen tai muuhun valitsemaasi Postin tai Matkahuollon noutopisteeseen tai -lokeroon. Tilattavat tuotteet toimitetaan ensisijaisesti postipaketteina.
Mikäli käytössäsi on Postin oma noutopiste-palvelu, ohjautuvat paketit automaattisesti tähän noutopisteeseen, vaikka tilauksellasi olisi valittuna jokin muu noutopiste. Paketin uudelleenohjaamisesta koituvat mahdolliset kulut ovat asiakkaan vastuulla.
Saat Postilta tai Matkahuollolta ilmoituksen, kun pakettisi on noudettavissa valitsemastasi noutopisteestä.
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on noin 3-7 arkipäivää. Tilaustuotteiden osalta toimitusaika on noin 1-2 viikkoa.
Postipaketeilla on kiinteä hinta riippumatta paketin koosta. Yli 50 euron tilauksiin voi valita maksuttoman toimituksen.
4.2 Nouto myymälästä
Tavaroiden nouto myymälästä on mahdollista ennalta sovittuna ajankohtana. Valitse tämä vaihtoehto myös ostetuille aasiaktiviteeteille ja ladattaville tuotteille (jolloin ei veloiteta postimaksua).
Sovi noutoajankohta vähintään 2 arkipäivää ennen noutoa
Noudosta sovitaan soittamalla numeroon 040-4123725.
Nouto-osoite:
SatuAasin talli
Tevännön pikatie 191
12750 Pilpala (Loppi)
4.3 Ladattavat tuotteet
Ladattavissa tuotteissa (esim. e-kirjat) saat tilauksen maksun jälkeen heti latauslinkin ja se lähetetään myös sinulle sähköpostilla vahvistusvietissä. Huomioithan, että tuote on linkistä ladattavissa vain kerran ja se on tehtävä 30 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Linkin ja lataustuotteen jakaminen muille on kielletty.
4.4 Lähetyksen vastaanottaminen
Lähetyksen vastaanottaminen on asiakkaan vastuulla välittömästi lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä. Mikäli lähetyksessä on tuotepuutteita, tulee näistä olla yhteydessä välittömästi myyjään. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Myyjä ei vastaa kuljetus- tai tuotevirheistä, joista ei ole oltu yhteydessä 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Huomaathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole automaattisesti tilauksen asiakaspalautus.
5 PERUUTUS- JA PALAUTUSEHDOT
Palautuksesta tulee olla aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluun. Asiakas maksaa palautuskustannukset itse. Palautukset voi tehdä postitse tai tuomalla toimipisteeseen. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole automaattisesti asiakaspalautus.
5.1 Tuotteiden (aasituotteiden) palautusehdot
Verkkokaupassa tilattavissa olevilla aasituotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole automaattisesti asiakaspalautus.
Palautettavan tuotteen täytyy täyttää seuraavat ehdot:
· Tuotetta ei ole saanut käyttää, pestä eikä muuten käsitellä
· Tuote on oltava alkuperäispakkauksessaan
Mikäli palautettava tuote on avattu alkuperäispakkauksestaan tai sitä on käytetty, on myyjä velvollinen pidättämään tuotteesta kuluttajasuojalain mukaisen arvonaleneman.
Täysin asiakkaan tilauksen mukaan kustomoitu tuote, eli aasituotteet omalla kuvalla (esim. aasimuki omalla kuvalla), ei ole palautuskelpoinen ja sitä ei koske tavalliset palautusehdot.
5.2 Palveluiden (aasiaktiviteettien) peruutusehdot
Sovitut aasiaktiviteetit (esim. metsäretket ja aasivaellukset, turpatuokiot) on peruutettava viimeistään kaksi vuorokautta (48 h) ennen sovittua ajankohtaa joko puhelimitse tai sähköpostilla, jolloin käynnin voi korvata myöhempänä ajankohtana samanlaiseen aktiviteettiin. Mikäli vastaavaa tapahtumaa ei ole tarjolla enää lähiaikoina (esim. saman kesän aikana), voidaan maksu palauttaa kokonaisuudessaan tai siirtää vastaava summa kohdennettavaksi toiseen tallin tapahtumaan, jos peruminen on tehty ajoissa (48h ennen tapahtumaa). Kurssien ja koulutusten osalta peruutusehdot voivat poiketa tästä, joten tarkista peruutusehdot aina tilattavan kurssin/koulutuksen yhteydestä.
Alle 48 h ennen sovittua tapahtuma-ajankohtaa tehdyistä peruutuksista tai peruuttamattomista käynneistä veloitetaan normaali hinta hinnaston mukaisesti. Sairastapauksissa maksu voidaan palauttaa/hyvittää lääkärintodistusta vastaan. Isompien ryhmien kohdalla peruutusehdot voivat poiketa edellisestä ja ne on ilmoitettu tapahtuman tarjouksen yhteydessä.
Peruutus tulee tehdä:
· Puhelimitse soittamalla 040 4123 725 (ei tekstiviestejä) tai
· sähköpostilla satu(at)satuaasintalli.fi
6 REKLAMAATIOT TAI ONGELMATILANTEET
Mikäli toimittamamme tuote on viallinen ja / tai kadonnut kuljetuksessa, pyydämme olemaan ensisijaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme satu(a)satuaasintalli.fi.
Kaikissa tilaukseen liittyvissä poikkeustapauksissa tulee asiakkaan olla välittömästi yhteydessä myyjään. Pyrimme ratkaisemaan kaikki ongelmat mahdollisimman nopeasti ja asiakaslähtöisesti.
SatuAasin talli, Tevännön pikatie 191, 12750 Pilpala
Puh: 040 4123 725
satu(a)satuaasintalli.fi
6.1 Riidanratkaisu
Jos emme pysty ratkaisemaan erimielisyyttä asiakaspalvelumme kautta, voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Kuluttajariitalautakunta on riippumaton riidanratkaisuelin, joka auttaa ratkaisemaan kuluttajien ja yritysten välisiä erimielisyyksiä. Voit tehdä valituksen kuluttajariitalautakunnalle osoitteessa www.kuluttajariita.fi.